طراحی سایت

Wiki Article

نکته: معمولاً پرتال‌ها توسط سازمان‌ها، گروه‌ها و شرکت‌ها خریداری می‌شوند. به دلیل نیاز به بروزرسانی بخش‌های مختلف اداره آن‌ها توسط یک فرد بسیار مشکل است مگر آنکه به چشم یک کار حداقل پاره وقت به آن نگاه شود.

بعد از انتخاب نام دامنه و هاست، وقت آن است که سراغ طراحی سایت بروید.

اگر نگاهی به سایت‌های پر طرفدار بیندازید، متوجه رابطه تنگاتنگ طراحی و بالا بودن رتبه سایت در موتور‌های جست‌وجو خواهید شد.

به همین دلیل، تصمیم گرفتیم صفر تا صد ساخت سایت فروشگاهی را به زبان ساده با شما در میان بگذاریم تا بیشتر از این، از رقبا عقب نمانید.

روش استاندارد پرداخت، هدایت کاربر به صفحۀ درگاه شما است؛ اما می‌توان از روش‌های دیگر مثل کارت‌به‌کارت، درگاه پرداخت غیرمستقیم (واسط) و پرداخت رمزارزی هم استفاده کرد.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس کاملاً رایگان در اختیار کاربران کلیک کنید قرار گرفته و هزینه بسیار کمتری نسبت به دیگر وب‌سایت‌های ساخت فروشگاه خواهد داشت.

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

می‌توانید برای محصولات خود بازاریابی با کمترین هزینه داشته باشید

آنلاینر میتواند با منبع تخصص ۱۲ ساله خود طراحی فروشگاه اینترنتی شما را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت انجام دهد فقط کافی است نمونه وب سایتی که مد نظر دارید را به ما اعلام کنید.

 بهینه سازی سایت توسط تبلیغ

دریافت آخرین خبرها و آموزش‌ها در خبرنامه یکتانت. تمام!

نام دامنه همان آدرس سایت شما است. در واقع، اگر سایت را یک ساختمان در اینترنت در نظر بگیریم، دامنه، آدرسی است که از طریق آن، دیگران می‌توانند ادامه مطلب این ساختمان را پیدا کنند.

طرح وب به قالب نمایشی و طراحی گرافیکی صفحات موجود در وبگاه می‌گویند که معرف محتوا و مطالب آن وب سایت می‌باشد.

زمانی که یک فروشگاه اینترنتی با وردپرس راه اندازی می‌کنید، در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهید کرد. راه اندازی این منبع فروشگاه با وردپرس، سایت منبع به شما این امکان را می‌دهد که از قالب‌های متنوع و افزونه‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهد برای طراحی فروشگاهتان استفاده کنید این افزونه‌ها برای هر نوع فروشگاه اعم از فروش محصولات و یا فروش مطالب آموزشی، مناسب است.

Report this wiki page