طراحی وب سایت

Wiki Article

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی وب سایت در شرکت وب‌رمز می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود.

آیا برای استفاده از سرویس پرتال به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟ خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب و راه‌اندازی هیچ نرم افزار یا سخت افزاری بر روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و ... ) دارید. آیا پرتال نیاز به آموزش دارد؟ خیر، پرتال با ایجاد محیطی ساده و کاربردی تمامی نیاز‌های شما را به راحت‌ترین شکل ممکن برطرف می کند.

اگر شما قصد طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی را دارید به این نکته توجه کنید که هیچگاه این کار را با قالب هاب آماده و رایگان در اینترنت انجام ندهید زیرا این مورد یکی از المان های منفی گوگل حساب می‌شود و حتی ممکن است سایت شما از روی فضای اینترنتی توسط گوگل حذف شود.

قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به سایر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.

پرتال نرم افزاری تحت وب است که توسعه آن‌ متوقف نمی شود و هم‌زمان با افزایش مخاطبان، پرتال از امکانات پیشرفته‌تری برخوردار خواهد شد و تمامی کاربران مشترک پرتال می توانند از این امکانات در کنار پشتیبانی شبانه روزی (بدون هیچ هزینه اضافه‌ای) بهره‌مند شوند. برای پشتیبانی باید هزینه پرداخت شود؟ در پرتال پشتیبانی رایگان میباشد و شما هزینه ای برای پشتیبانی و مشاوره پرداخت نمی‌کنید. تفاوت سایت ساز ها و فروشگاه ساز ها در چیست؟ تفاوت سایت ساز ها و فروشگاه ساز ها در هسته نرم افزار و تکنولوژی های مورد استفاده، امکانات، ویژگی ها، توسعه و به روز رسانی نرم افزاری و پشتیبانی به مشترکین است. پرتال یک فضای محدود است؟ متاسفانه اغلب سایت ساز ها و فروشگاه ساز های موجود محدود می باشند ولی پرتال کاملا پویا و به صورت شبانه روزی در حال توسعه می باشد و در صورتی که امکان خاصی مدنظر شما باشد، پس از بررسی و تایید به نرم افزار خود اضافه می کند. برای قالب هزینه ادامه مطلب ای دریافت میشود؟ در تمامی سیستم ها طراحی و استفاده از قالب جدید، باز طراحی قالب و... شامل هزینه کلیک کنید می باشد ولی در پرتال هزینه برای قالب‌ پرداخت نمی کنید و در هر زمانی می توانید قالب وب‌سایت خود را به قالب های جدید پرتال تغییر دهید. آیا در پرتال امکان استفاده از قالب اختصاصی فراهم است؟ بله، امکان طراحی قالب توسط تیم ما یا برون سپاری به مجموعه دیگر فراهم است.

برای رشد کردن و نتیجه گرفتن در طراحی سایت فروشگاهی باید بعد از طراحی سایت به سراغ سئو سایت برویم. شما برای اینکه از طریق طراحی سایت فروشگاهی خود باید جذب مشتری نمایید ،برای فروش بیشتر لازم است تا سایت شما بیشتر دیده شود و نکته مهمتر دیده شدن توسط بازار هدفتان است تا وب سایتتان موثر واقع شود.

یک سایت فروشگاهی بدون داشتن تکنیک سئو سایت مانند یک داشتن یک مغازه در خلوت ترین نقطه شهر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پلتفرم فروشگاهی باید امکاناتی به مدیر وبسایت فروشگاهی بدهد که بتواند ویژگی هایی که در ذهن دارد را به راحتی پیاده کند .

امکان درج نظر توسط کاربران با مدیریت و تأیید آن ها قبل از نمایش در سایت امکانات بازاریابی

لازمه هر کسب و توضیحات بیشتر کار دیده شدن توسط مشتری است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده سایت منبع شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج، در ساخت فروشگاه اینترنتی وب رمز از منبع پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئو سایت را در بر میگیرد و لذا اگر پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش فروشگاه آنلاین خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو، بهترین گزینه است.

در حال حاضر اینطور می توان گفت که مرجع تخصصی طراحی وب سایت فروشگاهی هر روزه بیشتر می شوند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ موبایل و تبلت

دسترسی آسان و سریع به محصولات در وب سایت فروشگاهی: طراحی یک سایت فروشگاهی را در نظر داشته باشید که هیچ بازدید کننده ای نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی داشته باشد یا امکان جستجو قوی در سایت وجود نداشته باشد.

Report this wiki page