طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

این دسته از سایت ها با امکانات خاصی که برای هر یک از آنها تعریف می شوند به صورت تخصیص یافته برای مشتریانی که سفارش طراحی سایت فروشگاهی داده اند ، طراحی و توسعه می یابند .

اگه بخوام مثال بزنم فرض بگیرید وردپرس چرخه و ما با برنامه نویسی میایم چرخ رو دوباره اختراع میکنیم.

اما برای جذب مشتری در اپلیکیشن بیشتر باید به سراغ تبلیغات در مارکت های دانلود اپلیکیشن و تبلیغات کلیکی یا نمایشی بروید و برای جذب مشتری به صورت ارگانیک کار سخت تری دارید.

من یه سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی می خوام ولی برام مهمه که فیلم دوره ها غیر قابل دانلود و کپی باشند و همچنین تا وقتی که در دوره ثبت نام نکرده اند دوره براشون قفل باشه، این امکان وجود داره؟

حالا که با نمونه های طراحی سایت فروشگاهی آشنا شدید، بهتر است که یک جمع بندی ساده و سریع در مورد ویژگی های این فروشگاه ها طراحی وب سایت داشته باشیم:

تغییر رمز عبور یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید رمز عبور جدید*

برای حوزه ی محصولات سوپر مارکتی میشه سایتی مشابه محصولات سوپر مارکتی اسنپ طراحی کرد ؟

گذاشتن خبر نامه هزینه ی جداگانه داره یا روی پکیج طراحی سایتتون ارائه میشه؟

در این صورت به راحتی کاربران ساخت سایت می توانند شما را پیدا کنند. “طراحی سایت فروشگاه آنلاین در تهران” یا در هرجای دیگر ممکن است این امکان را برای کاربران و فروشندگان فراهم بسازد که به هدف خودشان و تعامل با یکدیگر برسند.

آیا سایت فروشگاهی تابان شهر درگاه پرداخت اینترنتی دارد ؟

در صورت داشتن هاست و دامنه از قبل، آیا الزام به تهیه هاست از ووکامرس داریم؟

به همین دلیل به هنگام اضافه کردن محصول جدید، یا شارژ مجدد یک محصول پر فروش و کلیک کنید … شما می توانید به مشتریان خود اطلاع دهید.

اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح منبع داده شده است.

برای داشتن یک سایت فروشگاهی خوب، باید امکانات یک خرید آسان اینجا فراهم باشد. مثل:

Report this wiki page