ساخت سایت

Wiki Article

شما می‌توانید از میزان فروش محصولات فروشگاه اینترنتی خود گزارشی داشته باشید و بر اساس آن، برای فروش و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان برنامه‌ریزی دقیق تری داشته باشید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجموعه آنلاینر میباشد.

پس از ساخت سایت فروشگاهی و انجام شش مرحلۀ قبلی، وقت آن است که سایتتان را به دیگران نشان دهید؛ به عبارتی دیگر، باید برنامه‌ای برای بازاریابی و تبلیغات داشته باشید.

خیر؛ هیچ محدودیتی برای تعریف تعداد کالا ها وجود ندارد. در واقع تعداد محصولات شما هیچ تاثیری در قيمت طراحي سايت فروشگاهي نخواهد داشت.

مواردی که حتما در طراحی فروشگاه اینترنتی همیار توسعه مشاهده خواهید کرد:

جزئیات و مزیت های محصولات خود را به مشتری معرفی می نمایید

دو پارامتر مهم که می‌توانند به برگ برندۀ شما بدل شوند، عکس‌های باکیفیت و توضیحات محصول کامل هستند. از زوایای مختلف ساخت وب سایت محصول عکس بگذارید تا بیننده راحت‌تر تصمیم بگیرد.

در این آموزش ساخت سایت فروشگاهی، سعی کردیم تمام جوانب را پوشش دهیم؛ اگر همچنان سؤالی ذهنتان را درگیر کرده طراحی سایت فروشگاهی است، در قسمت نظرات بنویسید.

نشانی ایمیل: ایمیلی که در این فیلد قرار می‌دهید باید ایمیل ایمن خودتان به عنوان مدیر سایت باشد تا در ادامه‌ی کار با وردپرس به مشکل سایت منبع برنخورید.

اطلاعات کامل مربوط به حمل این سایت و نقل، درگاه‌های پرداخت، تسویه حساب‌ها و …

به طور مثال اگر سایت فروشگاهی دارید و قالب شما با یکی از افزونه‌های مکمل ووکامرس سازگاری ندارد، قاعدتاً مجبور خواهید طراحی سایت فروشگاهی شد قالب را تغییر بدهید.

طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه کسب و کار شما را متحول خواهد کرد؟

یکی از بهترین راهکارها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پتانسیل بالای آن‌ها است.

اگر می‌خواهید چنین اتفاقاتی برای شما و کسب‌وکارتان رخ ندهد، حتماً قبل از تکمیل فرایند خرید، این هزینه را به خریدار بگویید تا بتواند راحت‌تر تصمیم‌گیری کند.

Report this wiki page