گزاره های واقعی ناشناخته در مورد طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

به همین خاطر، طراحی سایت واکنش‌گرا، یک الزام برای سایت‌های فروشگاهی است.

کسی که به سایت آموزشی سر می‌زند، قصد یادگیری دارد. اما کسی که به سایت فروشگاهی سر می‌زند، قصدش خرید کالا است.

نمونه بسیار موفق سایت فروشگاهی ایرانی، “دیجی کالا” است. “آمازون” نیز مثال موفق طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی در جهان است.

.. طراحی وب سایت, برنامه نویسی و طراحی پرتال, طراحی سایت موبایل ویژه

شما خودتون دیزاین برای طراحی سایت فروشگاهی من میدین ینی خودتون ایده طراحی بدین.

ما براساس نیازهای شما، تمامی امکاناتی که نیاز دارید را در سایت فروشگاهی قرار می‌دهیم تا بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان‌تان ارائه دهید.

از مزیت های طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی این است که تمامی گرافیک ها و امکانات سایت دقیقا مطابق با میل شما خواهد بود و هدف در آن ها این است که تمامی موارد و اصول سئو در آن ها رعایت گردد.

اینجا اما ابزار رسیدن به آن هدف، در این سایت‌ها، تا حدودی با هم فرق دارد.

این مدل فروشگاه آنلاین یکی از پرکاربردترین نوع سایت فروشگاهی در میان شرکت ها و کارخانجات است. در این مدل طرفین معاملات شرکت های و بنگاه های توزیعی هستند.

مدیارست یک پلتفرم تبلیغاتی جامع است که با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در حوزه تبلیغات، برندینگ، روابط عمومی و رسانه، خلاقانه‌ترین و علمی‌ترین کمپین‌های تبلیغات و برندینگ را پیاده‌سازی و اجرا می‌کند.

با استفاده از سایت های فروشگاهی می توان آمار دقیقی از میزان فروش، نرخ سبد خرید، نرخ تبدیل، مدت زمان بازدید صفحات مختلف، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و … را مشاهده کرد و از این آمار برای بهبود فروش و همینطور پیش برد اهداف فروشگاه استفاده کرد.

بله، سایت های فروشگاهی که توسط مدیارست طراحی می شوند، ریسپانسیو و واکنشگرا هستند و به راحتی در تبلت و موبایل قابل نمایش می باشند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی، براساس تعداد و نوع امکانات، تعداد صفحات، نوع تکنولوژی طراحی سایت و غیره متغیر است.

البته نیازی نیست در این زمینه نگران باشید، چراکه مشاوران طراحی سایت فروشگاهی مدیارست در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

Report this wiki page