طراحی آنلاین سایت

Wiki Article

طراحی اینگونه سایت ها عموما بصورت حق الزحمه ای یا همان ساعتی می باشد. با توجه به نیاز شما تمام صفحات مطابق با نیاز شما طراحی می شود و مبنای قیمت نیز بر اساس ساعت می باشد.

سوالات متداول دیگران از ما پرسیده اند ساعات کاری مجموعه ویکی دمی چیست؟

ما این ویژگی را برای تمام سایت‌های فروشگاهی که توسط ما طراحی می‌شوند در نظر خواهیم گرفت. البته باید یادآور شویم که وقتی برد کرامب را در سایت شما قرار می‌دهیم.

البته یکی از نکاتی که در ابتدای طراحی یک سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار دهید همین دسته بندی اطلاعات و منوها و خود اطلاعات محصولات در سایت فروشگاه میباشد. این نوع وب سایت ها با توجه به حجم بسیار زیاد اطلاعات که وجود دارد, باید ساختار قابل فهمی برای بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان وب سایت شما داشته باشد.

ممکن است هزینه طراحی سایت در ابتدا برای شما نیز توجیه ناپذیر باشد. اما حقیقت این است که یک وب سایت حرفه ای می تواند اعتبار کسب و کار شما را توسعه دهد اما یک وب سایت ضعیف و حتی نداشتن آن می تواند به آسیب های جدی به اعتبار شما وارد کند.

یکی دیگر از ترفندهای بسیار کاربردی که ما در طراحی یک سایت فروش آنلاین به کار می‌بریم، ارائه‌ی لیستی از خریدهای مشتریان سابق است. فرض کنید کاربری وارد سایت شده است و یک گوشی موبایل را خریده است. پس از انجام خرید و ورود مشتری به سایت، می‌‌توان یک پیشنهاد ویژه برای آن‌ها در نظر گرفت.

مدیریت این وب سایت کاملا فارسی بوده و حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن لینک منبع استفاده کنند:

یکی از این دلیل ها این است که کاربران از اینترنت برای پیدا نمودن کالاهای ارزانتر استفاده میکنند و بسیاری از صاحبان چنین فروشگاه های آنلاینی این مطلب را به خوبی میدانند.

امکان لینک دهی داخلی و خارجی برای معرفی اکانت های دیگر مجموعه در سایت افزودن ماژول ها و افزونه های دیگر

قیمت طراحی سایت یک سوال عمومی است که برای بسیاری از افراد حتی شما هم ممکن است پیش آمده باشد.

آیا سایت فروشگاهی طراحی شده در ویکی دمی، پشتیبانی نیز می‌شود؟

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی، تعداد صفحات آن است. هر چه محصولات سایت و خدمات آن بیشتر باشند، حجم کار تیم متخصص ما و مدت زمان مورد نظر برای طراحی سایت و در نتیجه‌ی بودجه‌ی مورد نیاز برای آن بیشتر خواهد بود.

البته از صفحه نمونه کارهای فروشگاهی هم میتوانید به لیست کامل این پروژه ها دسترسی داشته باشید.

ورود

Report this wiki page